середа, 21 вересня 2016 р.

Призначення кабінету інформатики

Призначення кабінету інформатики

Концепція інформатизації передбачає використання ІКТ не тільки на уроках інформатики, а й при вивченні інших предметів. При цьому суттєво розширюються функції кабінету комп’ютерної техніки. З метою врахування нової специфіки кабінету, регламентації його діяльності з урахування урочної та позаурочної діяльності розроблено і введено в дію положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 20.05.2004 №407.

Кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій (далі — КІІКТ, кабінет) призначений для формування інформаційно-освітнього і культурного середовища, яке створюється з використанням апаратно-програмних засобів інформаційно-комунікаційних технологій та інших сучасних засобів навчання. Основною метою створення КІІКТ є забезпечення належних умов для проведення навчально-виховного процесу та розв’язання загальноосвітнім навчальним закладом завдань, визначених цілями і змістом освіти у відповідності до Державного стандарту базової і повної середньої освіти.
Завданнями створення кабінету є забезпечення технічних і методичних передумов для формування інформаційної культури учнів, навчальної діяльності учнів засобами новітніх технологій, наступності між ступенями освіти, єдності між теоретичними і практичними складовими змісту освіти, профільного навчання у старшій школі. Навчально-виховне середовище, створене в КІІКТ, використовується для навчання інформатики (базового і профільного курсів), інших навчальних дисциплін навчальної галузі «Технології», об’єктами вивчення яких є складові інформаційно-комунікаційних технологій. Засоби навчання, якими обладнано КІІКТ, використовуються для навчання інших навчальних предметів у позаурочній роботі.
У КІІКТ проводяться:
§  навчання інформатики (вивчення базового курсу і профільних курсів навчальної дисципліни "інформатика);
§  вивчення інших навчальних предметів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій;
§  експериментальні уроки і практичні заняття;

§  позаурочні (гурткові і факультативні) заняття. 

Немає коментарів:

Дописати коментар