Призначення кабінету інформатики
Концепція інформатизації передбачає
використання ІКТ не тільки на уроках інформатики, а й при вивченні інших
предметів. При цьому суттєво розширюються функції кабінету комп’ютерної
техніки. З метою врахування нової специфіки кабінету, регламентації його
діяльності з урахування урочної та позаурочної діяльності розроблено і введено
в дію положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій
навчання загальноосвітніх навчальних закладів, затверджене наказом Міністерства
освіти і науки України від 20.05.2004 №407.
Кабінет інформатики та
інформаційно-комунікаційних технологій (далі — КІІКТ,
кабінет) призначений для формування інформаційно-освітнього і культурного
середовища, яке створюється з використанням апаратно-програмних засобів
інформаційно-комунікаційних технологій та інших сучасних засобів навчання. Основною
метою створення КІІКТ є забезпечення належних умов для проведення
навчально-виховного процесу та розв’язання загальноосвітнім навчальним закладом
завдань, визначених цілями і змістом освіти у відповідності до Державного
стандарту базової і повної середньої освіти.
Завданнями створення
кабінету є забезпечення технічних і методичних передумов для формування
інформаційної культури учнів, навчальної діяльності учнів засобами новітніх
технологій, наступності між ступенями освіти, єдності між теоретичними і практичними
складовими змісту освіти, профільного навчання у старшій школі. Навчально-виховне
середовище, створене в КІІКТ, використовується для навчання інформатики
(базового і профільного курсів), інших навчальних дисциплін навчальної галузі
«Технології», об’єктами вивчення яких є складові інформаційно-комунікаційних
технологій. Засоби навчання, якими обладнано КІІКТ, використовуються для
навчання інших навчальних предметів у позаурочній роботі.
У КІІКТ проводяться:
§
навчання інформатики (вивчення
базового курсу і профільних курсів навчальної дисципліни "інформатика);
§
вивчення інших навчальних
предметів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій;
§
експериментальні уроки і практичні
заняття;
§
позаурочні (гурткові і
факультативні) заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар