Методи і форми організації
навчання
Процес навчання пов´язаний з
використанням певних способів, прийомів, завдяки яким діти опановують нові
знання, розвиваються розумово, у них формуються необхідні для пізнавальної
діяльності особистісні якості. Для позначення сукупності цих способів
використовують поняття “метод” (грец. methodos — спосіб пізнання, шлях руху до істини). Водночас він є
і сукупністю приписів, вимог, принципів, які регламентують процес вирішення
конкретного завдання.
У сфері дидактики особливу
роль відіграє метод навчання, в якому поєднується спосіб діяльності того, хто
навчає, і спосіб навчальної діяльності дитини.
Метод навчання — система
послідовних способів взаємопов´язаної діяльності педагога і дітей, спрямована
на досягнення навчально-виховних завдань.
На практиці метод навчання
постає як спосіб роботи вихователя, завдяки якому дошкільник засвоює знання,
уміння, навички, розвиває свої пізнавальні здібності. Метод навчання
спрямований на забезпечення взаємозв´язку пізнавальної та практичної діяльності
дітей, тому він має і освітнє, і виховне значення. Структурним елементом методу
навчання є прийом навчання — конкретна дія вихователя чи дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар